tisdag 1352

fortfarande hemma. min mage mår ej bra

ja jag gick ju upp till träningen igår, troru fotografjäveln va frisk eller? ha, hade ja gått upp dit i onödan.
men ja drog på mig skorna och va med på träningen, orken fanns inte så ja satt mig på sidan.
fick åka med emelie ivansen hem, ja o julle serru.
släppte av mig vid skylten, anslagstavlan. när jag var vid porten, tro på fan att jag halkade. slog armbågen rak i kanten, och huvudet i hörnet. hahahaha ... är man bäst så är man
kändes som om armen givk av på alla ställen, men ne. den lever. men jag har dödligt ont ändå

pappa har åkt på jobbet, så jag är ensam idag igen. ingen fara ingen fara, så jag bakar, kladdkaka.
kanske ska gå och ta mig en titt på den ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0