söndag 1514

sov hos jens inatt, på alnön. sov där i fredags också, eftersom att vi hade cup igår hela dagen på nordic.

i fredags så hade vi nån grej med laget på badhuset, först fick vi taccobuffé, sen pratade vi om allt möjligt. det var rätt ttrevligt, det gick bra. sen badade vi, lite, smått roligt vare. ha, min barnsliga sida kom fram .. kommer fram alltför sällan nuförtiden, lika brare. HA
sen gick aj upp och duschade, bastade, duschade igen. sen klädde ja på mig .. helena satt ute med mig ett tag, för mamma var lite sen. sen kom hon, då var johan med i bilen. han var orsaken till förseningen, förvånade det mig, ånej. ha, men ingen fara liksom. han hade vare på begravning och sen nånting med hans lag.. han såg riktigt stilig ut må ja säga. sen drog ja o mamma till alnön. jag satt mig i soffan, och tydligen så hade jag somnat mitt i tidningen. haha, mamma har visat mig hure såg ut, och ja.. är man bäst så är man (Y)
- så jag somnade tidigt den kvällen, var dödsligt trött efter badhuset iallafall.. lördagen blev jag väckt halv sju. micaela hade samling kvart över sju, så ja va där lite tidigare än min egen samling. hade halv åtta ja, hade match halv nio. slutade iallafall ett ett .. gjorde mig ett mål också, lite bra.
vi mötte då stöde. sen hade vi fem matcher till. två oavgjorda, tre förluster och en vinst. vi kunde ha vare bättre, men ne. de va vi ju inte.. jag hade inte ont i knäna nånting alls, eller jo på uppvärmningen innan första matchen. sen kändes det av ibland, men ej ofta. bradet, men då hade ja ont i ryggen, vaderna, magen och huvudet istället. kände mig riktigt sjuk där ett tag. sen innan sista matchen lyckades jag somna, medans hade lagkamraterna litt kul med mig, vaknade av att det låt en massa saker på mig osv, kan tänka mig hur mycket skratt det var. dom väckte mig sen innan matchen, julia masserade ryggen, hade ont där åt höger nånstans , men vaderna var värre. iallafall högern, tårarna bara rannn när hon masserade höger. ha ........................
dom tyckte jag skulle stå över, eftersom att jag var riktigt sliten, mådde inge bra och allt dedär. men ne,
varför ska ja lägga av då liksom, så ja spelade ..
vi vann iallafall, sen drog ja hem.
badade, sen insåg jag att jag nog var lite sjuk. jag spydde. nog om det,
det kändes genast bra efter den stunden.
och då började melodifestivalen. haha, jag hann se två och en halv låt, sen somnade jag. klockan var inte ens halv nio. lite kul, och idag, jag har sån jävla träningsvärk, minst i benen, mest i magen. så jävla ont
vaknade tidigt imorse , sen åkte vi till mormor, risto fyller år. var där och fikade, sen gick ja till pappa. skulle egentligen hit i torsdags, men den som kom ihåg det, glömde säga det till mig. ha, så ja är här nu istället.
lär väl vara inne hela dagen, men ja mår betydligt bättre
vi kanske , hörs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0