måndag 1836

jag funderar litegranna..
jag skulle kunna försöka träna, fast att jag har varit hemma idag.
det är som sagt jobbigare att vara på skolan med ond mage, än att träna.
där kan man sätta sig på sidan, i skolan äre inte direkt att man kan låta allt arbete vara..
fast jag har fortfarande ont i vaden sen helgen, och förutom mitt fel i magen gör tärningsvärken fortfarande ont bara jag hostar eller skrattar. menmen, kan höra vad dom tycker där ..

har ju ändå på mig alla grejjor för fotograferingen. som jag inte ser fram emot .....

pappa har jobbat hela dagen, så jag har varit ensam hemma. inte gjort nånting, sutte vid datorn bara.
ätit tre mackor på hela dagen, inte ens hungrig satt.
nu försöker ja fixa skjuts till ncc, går inte så bra. så det lutar väl mot att gå dit , inte... så.. kul nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0