måndag 1451

sitter inne på hm:s hemsida nu, sjukt köpsugen.
har kollat in lite grejjor, och jag är uppe i 2585 kronor, ha.. dröm vidare sara
mycket smycken och sånt som ja vill ha till sommaren, sen inser jag att jag nog aldrig kommer använda dom grejjorna, hur mycket jag än vill, så kommer ja nog inte våga det. haha, trallalala.

sen funderar jag på att köpa sån där jävla pilatesskit, eller jag och mamma. haha, kan se framför mig hur vi ligger på golvet i vardagsrummet och kör värsta passet. jag ska bli smal, det har varit mitt mål sen år och dar. har inte direkt kämpat för det. men ju äldre ja blir desto viktigare blir det för mig liksom. så ja, nu ska ja kämpa. haha, och då kan ja lika gärna ta med mor min på den där idén. blir roligare då också ..

nej nu ska ja kolla i pappas garderob. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0