fredag 1524

tack och lov att det är fredag, den här veckan var rätt plågsam egentligen.

min mage, min hals, mina knän, kan man ha ondare? jävla cpkropp
men är man otränad så är man

fredagen den trettonde har varit litt ok för mig. vaknade av att mamma väckte mig, ha ..
logiskt sara verkligen ..
men jag var för trött för att gå upp, så ja låg kvar. min förskylning var nära att kväva mig, och ja ville va hemma. men ne, ikväll har ska ja på badhuset med laget, äta tacobuffé och mabybaby att jag badar, inte alls sugen på det. har badat två gånger den här veckan, lite sådär less nuva ..
men dit ska ja iallafall, och imorrron har vi cup på nordic hela dan. 6 matcher, j ag ko mm e r d....ö -_-
så jag bor på nordic imorgon, så vill ni nått. åk dit, fast enklaste vägen är nog telen ja. 0706646913

skolan idag var nog rätt strulig, alla vad exakt överallt hela tiden, haha ..
lärarnaa sprang fram och tillbaka, och ingen koll alls. rätt komiskt och underhållande att se dom
vettefan hur det slutade, men det hör vi nog inom kort.
mamma min är on her wway nnu, så ja ska packa ihop litt grejjor.
drar till henne, sen badhuset.
och till sist, ja sover hos jens inatt. pyss, ja nivet mitt nummer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0