8/3 1325

tror jag är litt kär i ryan sheckler. ha ne
såg samma avsnitt igår också, men ne jag lessnar inte.

blev väckt imorse, klev ej upp. sen kom dom och skrek igen. klev då upp, drog på mig bikinin och åkte till badhuset. år och dar sen jag var där. kände mig som åtta igen, haha .. sara svensson lekte idag, med grabbarna, elikamed kusinerna. dom är fan som två delfiner i vattnet.. fast wille av ett lugnare slag. haha
vill bara tillägga att jag vann alla tävlingar vi körde, ja är man bäst så är man. som sagt , ha
nejmen vi drog efter några timmar, nu äre några år tills ja åker dit igen

kom hem för ett tag sen, fick två bitar pizza. sen gick ja upp, satt mig här. och here i am ..
även sista dagen på lovet, känner inte för skola. även om jag har haft världens tråkigaste lov, så vill jag inte tillbaka.
ja vill ha sommar, ja tack och hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0