6/3 - 1207

börjar detta inlägg med att säga. ahhahahahhahahahahahhaha
jag drömde att biggan ringde upp mig, och sa att jag
skulle sjunga so what med pink på julsoarén.
för att jag var den ända som satt tonerna. HAHAHAHHAHA VILKET SKÄMT.
aja

pappa är på jobbet, så ja e ensam hemma. lär väl sitta här hela dagen, har ju inget
bättre för mig nuförtiden. sen äre ju natt i backen som jag har förstått det.
då har mamma tvingat med mig, och planerat och allt dedär, att jag ska
med och jobba. PÅ TOPPEN OCH SÄLJA HAMBURGARE.
ja de va ju lite kul, men vafan . hahahha ............
jag var mest bekymmrad över hur vi skulle komma upp,
inte fan går ja upp sa ja till mamma. ha, men det var innan ja tänkte efter.
lalala ..

helena hörde aldrig av sig, så det lär inte bli nått med henne idag. men vi har ju all tid i världen liksom, så det är ingen fara. hon har väl fullt upp ") .. somnade ganska mycket tidigare igårkväll, satt mig inte ens vid datorn efter träningen, som även gick litt bra. mina knän gör fortfarande ont, men ja klarar inte av att stå på sidan. så ja är med ändå, vi lär ju märka sen va det tar för effekt på knäna, haha .. hetere ens så? tyckte det lät bra ja ..
menmen, 
såg på tatuerad torso en gång till, sett den förr. och jag inser att man kan inte se sånna filmer två gånger, klart de går. men man vet ju vad som händer och vad som kommer å hända. då äre inge kul, nejnej. haha
konstig låter ja å, knepigt.

men nu ska ja byta låt på youtube, sutte å lyssna på samma i tio år snart. 


 

man får njuta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0