2341

fanfanfanfanfan - tror jag har kommit in i klia i ögonen perioden igen.
ja, jag lever för perioder. menmen
jag ser ännu mer ut som en kräfta nu, än förut idag. haha,
här kommer den röde ,

träningen gick rätt dåligt, min kondition är sämst igen, mina knän skulle jag kunna strypa. och ja, det är hårt att leva. pappa hade iallafall legat i magsjuka hela dan, så ja o elin va bara in en snabbis. elin har dåligt sånt där blablablaförsvar, haha.. och allt vi inte vill, är att bli sjuka. så som sagt, en snabbis.
tog oss en prommis till träningen, satt och i en snödriva på vägen dit. vi hade mycket tid på oss. så vi tog oss ett snack där, ha. gick vidare till träningen, hoppar över den nu. menmen
imorron sover wikberg hos mig, sen på onsdag äre fan i mig paradisbadet. kill me please, haha nejmen det blir nog roligt. men jag ser inte direkt fram emot det..
men innan kvällen kommer bli det till att umgås med andreas och julia, kanske att vi är med elin och simon också. men det märker vi ju hure blir, nejmen nu kanske jag ska dra mig mot sängen.
fast nu började ncis. kanske att jag kollar på det först.
vi syns, inte 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0