2302

två minuter över elva. mina ögonlock blir tyngre med tiden .........
ser på nått jävligt dåligt program på mtv. fattar ingenting, antar att
det handlar om dåliga personer eller nått, typ e ja.
och nu säger en kille att han tänker bli världen bästa pappa, han har ju
förfan inte träffat sitt barn på tre fyra månader. idiot
men varför ska jag bry mig, du det vet ja inte. så ne, jag lägger ner det där nu.

började se på melodifestivalen, men blev så arg när snälla snälla äckel låten gick vidare,
till och med jag kan ju skriva en bättre låt. men ja hade kul med mamma iallafall, inte illa.
men ja gick upp iallafall, satt mig här.
haft lite smskonversationer, hetere så ?.. aja med litt folk -
andreas hörde av sig, sa grattis på döpelsedagen, haha .. jaja, sött
längesen man hörde av honom faktiskt, kul att se att han lever. :)

imorron ska vi bada också, ja mamma och micaela, med
malin alvin och william tror ja. ha, tror jag ska sola . men
nej nu kanske man ska dra sig neråt och kolla om DOM lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0