1811

gott folk nu är det inte långt kvar till ja ska till backen. haha tkr fortfarande att det är kul att jag ska jobba där. jag vet ju och känner ju förfan hela backen, döpinsamt. sjukligt att ja inte protesterade emot mor min. ett litet ''men neee'' sen ett ''okejdåå ....'' bara . haha, de va verkligen allt. så nu ska ja stå där uppe på toppen och sälja.
i ett par tennisskor ::O:O:O:o de är illa, men aja.. mina tår kan bli värre, men jag är en kämpe.
och nu ska du tänka dig ett sånt där häxskratt, fast ett mörkt , HAA HA HA HA. bra där ...
men nu ska ja gå och förbereda mig, ha förbereda ..
ja kan inte sluta skratta åt mig själv, fast inne i huvudet liksom. så fult,
men hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0