1648

min kväll igår va plågsam, verkligen plågsam. det var längesen
jag hade så tråkigt. och då är jag helt ärlig å.
men idag har jag iallafall hunnit med att städa mitt rum, ha det var lite smått kul
att gå igenom hela skrivbordet. hittade en massa gammsaker ju.
ja som sagt intressant
rensade lite också, kunde behövas. men snart ser det väl likadant ut igen ...
brukar bli så -

julle ska va med emelie ikväll igen, och elin kanske skulle på bio med mor sin.
jennifer är i åre fortfarande, och ja. här står jag, ahhahahahhah ..
så jävla mobbad, men ja. det är ju hårt att leva som vi sagt så många gånger förr.
nejmen jag klarar mig nog,

till middag fick jag iallafall kyckling, ris och curry. gott de va,

och mitt i matberättningen, jag kan inte sluta tänka på dopet som är inom kort.
nästan så att jag sitter i spegeln och över på att säga mitt eget namn, äckelnamn
ingrid sara stina. HA, hur fan ska ja kunna säga det inför alla, ja såå många, verkligen.
men hur ska ja kunna säga det inför folk i huvudtaget, utan att börja skratta.
och jag är säker på att elin och julia också kommer skratta ,
hur som helst, det kommer bli pinsamt ..
sen skulle jag säga ja också, gud ja måste höra med anders när jag
verkligen ska säga nått. så jag inte säger fel, då vet jag inte va ja gör. springer därifrån ,
skrattandes.
negativa tankar aldrig bra, lägg ägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0