snart februari ...

snart februari
elikamed elin kommer hem, cup, elins födelsedag, jennifers födelsedag, andreas födelsedag = vi ska fira
nemen hej påre
min mage gör ont, jag har träning ikväll. den kombinationen funkar inte så bra
men kämpen ska kämpa :) de va smart
höh - men min dag har ju varit okej. den har varit kul. men med mycket deppiga miner. we don't like
den började roligt. sen i mitten vare sådär . slutet av skoldagen var sämst
min mage dog, hade inge mediciner med på skulan. och det fanns inget att göra
fick gå hem, men ne. va skulle de bli för skillnad, så ja stannade kvar och jobbade svenska.
också hade vi gympa, alla bra skridskor tog slut, så jag fick sånnadär från andra världskriget.
så ja hade dödligt ont i fötterna, inte bra.
så jag satt mig på sidan och kollade istället.
de va äcklig mat idag å, så ja tog mig en hårdbrödmacka. heter de så förresten ? .. hm
aja.
åt förut, makaroner o korv. de va gott <3
men är fortfarande mätt, jag äter för mycket när jag har ont i magen har jag märkt.
den klarar inte mycket, knappt vatten vafan ..
huh :'(
har också suttit här vid datorn hela dagen, gjorde mig några sit ups förut.
hahahhaha jag försöker skaffa mig en smal kropp.
ska ju till paradisbadet den 11 mars eller nått.
vad har jag gett mig in på ? visa mig i en bikini som jag inte ens har, inför skolan mfl .. :O:O
h vete då
jag blev mörkrädd nu, tror jag ska gå och göra mig fler sit ups, ja så fåre blir
ska träna sen å,
brare.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0