everytime ..

sitter nu här med magsmärtor. haha
fyfan va jag har ätit ostkrokar iallafall! sjukt.. har proppat i mig uhr mycket som helst idag. ( äter när jag har tråkigt )
brukar se ut så .. tralalallalallala :):)
haha..
men har bara legat i soffan hela kvällen, kollade på let's dance med mamma.
haha gud va ja skratta, sen blevre runaway bride. började se den, har sett den tiotusen ggr innan.
så ja satt mig här. och hej
ja imorgon har jag match, har glömt bort var den är nånstans. men åker dit med jennifer iallafall.
har samling tre. så imorron sover jag till två :)
har ju som sagt sovit över alla dagar den här veckan. eller somnat om säger vi
aja. elin lär ju inte komma på matchen imorron och kolla. hon hade ju BARA 38.7 i feber sa hon.
hóch snart drar ungen till thailand också. utan mig. kommer ja få sitta i korriodoren i två veckor.
för det mesta ensam. haha ...
mobbad ja kommer bli. alla mobbar mig när elin är borta. tror folket är rädda för henne.
hon ser ju rätt ond ut. haha. nedå .
nu ska vi inte gå in på elin. för det orkar ja inte.
men hon kan ta och krya på sig. vi ska ju faktiskt in på o'learys till veckan och
''visa upp oss''-
mamma sa vi skulle ha uppsatt hår. det hade man tydligen i resturangbranchen . hahahahaha
ja dog ju ja
aja.
nu ska ja sova.
eller jaja. hejdå

i belive i can fly
i belive i can tuch the sky.

~ i'm a free bird now


Kommentarer
Postat av: wirre

klart du klarar dig! men vi kanske kan åka in i mitten på veckan för jag kommer nog inte imorgon :( har faktiskt ingen feber alls nu men har en enorm huvudvärk och är helt slut! men du kan ju alltid slänga iväg ett sms sen älskling ( alla e rädda för mig)

2009-01-18 @ 10:50:51
URL: http://sickkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0