slitna jeans 2

kan ju lika gärna skriva ner min helg.
eja

hade ju kul där ett tag.
i fredags dårå.
jag sov hos jennifer då, med tjejorna. fan de behövs att vara med dom ibland..
vi vaar nog, hm. jo vi va nog med killarna ?. måste ta och fråga jennifer .. wait a minute
- jo vi var hos viktor. gjorde väl inte så mycket. kollade på film gjorde vi.
never back down, snygg dom e....................
sen gick vi ut. sen drog vi hemmåt till jennifer.
slog på en film, men jag somna ja.
vaknade där nångång. jullen drog hem, och vi pkte på hockeyn faktiskt. julia kom dit efter en stund.
träffade killarna där också, satt med dom..
sen va ja med julia viktor andreas och anton.
på nått sätt hade vi faktiskt kul . :s:) ha
gick hem till mamma. sov där och så.
söndagen, städade ja. sen tog ja på mig lite kläder. och drog mig till julia, vi gick senare till viktor där
andreas och oliver var. inte lika kul som lördagen.
inte alls lika kul.
man blev bara trött - haha aja
gick hem igen till mama. sov där. och nu äre måndag.
smart ja är

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0