hospital

hej o hå
ja dagen har vare lång.
somnade trångt och ssent igår. haha, elin o julia sov hos mig.
ja vi va ju med andreas linus och viktor blev det också. elin kom senare -
kvällen började bra. fick mina utbrott, igen. höhö
dom utlöser dom bra, hahaha ...
aja . ja o elin gick på pizzan imorse och åt frukost.
jullen drog hem. och inte va vi hundrig heller, mer sugen.
så inte nån utav oss åt speciellt mkt.
även mkt ovanligt för mig. tralalala
aja, sen har ja vare med elin hela dan. hon drog hem förut. så jag tog mig bort till mamma.
hon är ju som sagt inte hemma än. <3<3<3
så jag gör eld och matar sture llitegranna.
och nu ska ja packa ihop lite saker. ikväll skaja fanimej lägga mig tidigt.
skola imorrn, måste orka upp. måste lixx.
så ja gå o packar nuja. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0