fri som en fågel

har inte skrivits på ett tag. men jag har i huvudtaget nästan bott hos julia o jennifer :)
haha ..
nyårsafton. ja viktor andreas och samuel kom ju dårå.
dom var där hela kvällen. vi hade kul -
så den natten sov ja o jennifer där.
sen var ja med julia hela dagen, då kom andreas o viktor på kvällen. va med dom ett tag.
sov även där en natt till.
sen har jag sovit hos jennifer i två eller tre nätter efter det. haha
men ja tackar, vi har haft trevligt.
kom hem från jennifer halv fyra idag iallafall.
duschade först, sen tog ja med mig datorn upp och fixade mig samtidigt.
sen kom julia och hennes bror o hämtade mig.
skjutsade oss till andreas. var där ett tag. sen fick vi för oss att gå till ica.
så vi gick dit, sen drog vi till andreas igen. då kom simon,
sen viktor och till sist jennifer.
skulle egentligen sova hos jennifer inatt med, men nej idag är ja hemma. haha
likabrare.
är även stolt över mig själv att jag åt et fet ostmacka förut.
sara äter inte ost. men senaste dagarna så - tralalalla
men nu sover ja nästan.
och sängen väntar......
så pusssss  o hej

ja saknar dig fortfarande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0