blod och lite skinn

hej. jag tror att min dag har varit dålig. den var bättre igår iallafall .
hade matteprov idag. satt med sista frågan i evigheter. skrev en hel sida, men ne.
fick inte ut svaret . less ja blev ..
hade skridskor på gympan idag också, hahahha är ett bra ord att säga..
ful vi var. ja va bäst på att göra spagetti och köttfärssås. och svanen, och bubblorna också. höhö
och moa kunde verkligen åka. skumt .. tjuvtränat kanske
men ingEN slår mig o jullen. vi drog iallafall på ishallen åtta på morgonen. först av alla var vi,
de va pinsamt. men roligt.
och min fot is killing me, andeehum eja. och jag fryser..
och elin var tillbaka idag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! de gjorde min dag iallafall. 
och jag åt verkligen maten på skolan idag, den gick ner. älska morot och citron <3<3
hade slöjd sista timmen, hälsokultur. ja o elin bytte, eller jag bytte.
medans elin låg hemma med bara 38.7 graders feber.
blev klar med kudden. tack o lov.....
imorron blir det nog så att ja och elin drar in på o'learys också.
vi ska ju visa upp oss och få påskrift. hoho
de blir nog trevligt. sen äre det konfirmation också. få se hure blir med dedär....
men eja. nu ska ja gå
för här orkas de inte vara
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0