baby got back

ja hej
vaknade vid halv tolv imorse.
drog mig en stund. och satt mig vid datorn ...
andreas smsade en stund senare och frågade om ja ville va med dom.
varför inte liksom, så dom kom. sprang runt som en tok och städade. haha
kläder hela golvet lixxx..
dom kom, och senare kom julia också.
mormor ringde och talade om vart mamma var. så ja,
fick dra mig hemmåt och göra en eld och ge katten mat.
tog ett tag, men andreas fick igång eldjäveln......................
simon åkte innan vi ens kom till mamma, så de va bara vi tre.
sen drog ja hem till pappa igen, och dom andra två till sig.
duschade och gjorde mig iordning lite.
nu är julia här igen, vi har inte så mkt att göra.
kanske, bara kanske att vi är med andreas och linus sen.
dom skulle höra av sig iafffff -
ja. hm ja , haha .. har inte så mkt att säga egentligen.
så jag drar mig till teven där timråmatchen är.
dom leder iaf, brade.
aja. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0