akon

eftersom att jag ligger på hårdträning inför 11 mars.
så ska jag passa på att träna på hälsohuset varje dag nästa vecka.
kan riktigt se framför mig hur det ska gå, längtar till resultatet lite.
sklle inte förvåna mig om jag går upp en massa kilo och blir degigare och större.
nej du sara negativt tänkade hjälper inte.
andreas gav mig lite råd idag,
jag skulle ta i så mycket att jag toksvettades, annars bränner du ingenting sa han ..
blablabla. jaja jag fixar dedär ja. vem är det som ska träna varje dag ?
hööh jo jag vare ja ..
jag är så otroligt pepp, verkligen. jag låter oseriös, men helt allvarligt. jag ska vinna över mig själv
h3
jag la mig aldrig och sov förresten, min mage tar emot ..
mamma tog fram en liten chokladkaka. marabou nougat, min mage mår inte bra av sånt just nu.
men de är så gott, jag kunde inte låta bli ..
men ikväll får det bli några sit ups, kanske gör dom när ingen är hemma.
måste vara koncentrearad :)
ha.
jag ska inte börja låta som en sån där som knappt vill äta annat än sallad,
och som blir deprimerad efter att ha ätit en chokladbit.
jag har bara satt upp ett mål, träna upp mig lite ..
de är allt . haha
hoppas ni förstår
ge inte upp nu sara . du är en kämpe
nej nu ska jag utforska min blogg litegranna. 
försöka utveckla den lite. 
vi får väl se hur jag lyckas med det ..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0