torsdag 1103

idag ska jag verka oberörd, det är sista april ju

jävligt skönt att vara ledig idag. längesen man fick sova ut för en gång skull, aja.

igår efter skolan drog ja och elin in till birsta, jeffe&jennifer skulle komma in direkt dit. för dom var nån annanstans. på bussen träffar vi på moa, anton, andreas&viktor. trevligt ju ...
vi hoppade av på birsta iallafall, dom skulle vidare till stan.
hittade mig ett par skor, en klänning typ, sen en kofta. som ja ska ha på skolavslutningen, hahahahha jag måste sola och träna mina benjävlarrrrrrrrrrrrrrrrrrr. ojaojaojaojaoajoajao , annars blir de ej bra till tolfte juni. haha
menmen, köpte sånna där haremsbyxor också. svarta, jävligt sköna sådana.
och mina pengar bara rinner iväg, men ingen fara. jag överlever nog,
sen hoppade jag av bussen vid timrå kyrka, hade konfa. tröttsamt, sen fick vi åka hem med carro. snäll tjej
ja o julle gick upp till mig en snabbis, jag bytte om och så. sen drog vi ut med andreas, träffade på elin och det gänget en supersnabbis, sen gick vi upp till martin och kollade på film.
sen drog ja hem.
idag blir det elin, kul iknow.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0