söndag 1104

hade ingen skjuts till gudstjänsten, så det blev inget. synd
och därför ska jag plugga hela dagen, för att det behövs. kul
och ikväll har jag träning, :)

nu talar jag om min gårdag.
jag var ju först på sporthallen, mkt kul faktiskt.
sen gick ja hem, sen drog ja och mötte andreas, sen gick vi till mig igen. efter ett tag kom simon&julia. vi hade pyttelitekul. knappt det, haha .. men vi gick till mamma sen och hämtade mina nycklar. sen begav vi oss till böle, där moa & anton var.. :D:D:D::D:D:D:D:D:D:D:D::D happyface....... mfl .
haha nejmen vi hade kul där.  fast det var kallt
sså vi åkte hem, till mig. andreas&simon åkte efter ettt tag. så jag och julia la oss. vi somna, och nu är jag här.
påväg mot mitt pluggande, ingen som gillar so, KAN so som kan helpa mig litt ? ...
nej jag tänkte väl det.

hejdå, nås på telen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0