onsdag 1241

min dröm inatt, slog nog allt. genom tiderna ..

igår vaknade ja, började sy, hahah .. sen kom elin, och vi tog en romenad till jennifer. där vi åt och pratade, alltid mys med dom. var där ett tag, sen släppte bettan av oss hos mig , jag packade och yvonne kom och hämtade oss.

vaknade upp hos elin idag, skönt, det var längesen sen sist va jag kommer ihåg.
så på oth igårkväll, och jag grinar som ett barn när dom tappat sitt gosedjur. sorgligt

idag ger vi oss av ....... till birsta.
har då inga pengar, men jag överlever nog . snart måndag, snart tjugonde. tack och lov.
ska köpa nått jävla pilatesskit hade jag tänkt också, hoppas bara på att jag blir aktiv och ser bättre ut till sommaren. jag har då aldrig lyckats tidigare, menmen.

ska nog göra mig klar nu, sen bär det av till birsta me elin och jennifer som sagt.
ja ha sakna henne jag, mmmmmmmm...................................................<3

snart tolfte juni, snart femton, snart skolavslutning.
jag längtar, snart sommar.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0