måndag 1939

idag är det den tjugonde. tack och lov.

pappa kom med macka på sängen idag, minns inte ens att han väckt mig innan. men jag är ovan, vi har ju haft lov. haft :'( - så att säga .. men jag överlever, inte långt kvar nu, och jag är glad för de iallafall.

mamma kom och skulle lämna nyckeln imorse, men ja åkte med, och hon släppte av mig på skolan. det var endast jag, och myrorna där. fy helvete va jag var äcklad. fick fan hoppa över myrstackar och led. herre gud en.
sjukt mkt myror iallafall. men jag hittade en plats där det bara var några, tur de.
sen har dagen rullat på, jag håller på med min tredje väska på slöjden, haha STOR VARIATION. verkligen
men den här blir annorlunda, den här blir rutig. nått som jag aldrig gjort förut. lalala

fick inte, reda på mina prov. besviken jag blev, men jag hoppas på morgondagen.
och efter skolan gick vi till bussen. åkte in till stan, och åt subwayy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! happppppy
sen gick vi runt. köpte mig ett linne & en skjorta
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0