fredag 1528

jag tog mig till skolan iag. ihoo . ne
måndag & fredag, haha bra jobbat ..

mamma skjutsade mig idag, kom i hyffsad skön tid. hann småprata lite, sen hl. efter den gick ja ut o vänta på mina föräldrar, skulle ha utvecklingssamtal . och det gick väl bra, lite oinbjudna minuter på min frånvaro lapp men det skulle kerstin lösa inom kort. tumme upp
måste även köpa mig en kalender, ha ..
 dagen har gått bra, har grisigt ont i magen, men jag överlevde.
har nyss tryck i mig en tallrik hjul och köttbullar. och ikväll ska ja mor micaela och jens äta nå gott. så hur ska ja orka ? haha.

gjorde matteprovet idag ändå, a delen, kändes bra. började på b, men det fortsätter jag med på måndag. sen har jag fysik på måndag också. ja vi märker väl vare bli för betyg, nyfiken tjej.

på måndag drar jag till storlien också, ska bli kul . hoppas jag
menmen, ska nog fylla på gratis också. så löser sig bilresorna iaf ..
pussohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0