fredag 1245

hallådär, godmorgon
har nyss ätit lite frukost, blev tacos.

har inte skrivit på några dagar, men lugn. jag kommer tillbaka, flörgubbe

genom mina dagar har jag iaf tränat, och i onsdags efter träningen var jag med elin & julia. innan träningen var ja på birsta med elin, jennifer & manne. de va trevligt, mycket trevligt. hade då inga pengar , lite deprimerande, men jag klarade mig. överlevde som sagt. elin sov hos mig från onsdag till tors iaf.
på torsdagen drog vi iallafall till ica, köpte oss lite gottgott, och gick tillbaka. satt oss och kollade på oth. så bra

elin drog hem, och jag for och tränade, efter träningenhörde jag av mig till broder min, och han skjutsade oss till elin. sovit här inatt, alltid trevligt. låg och kollade på oth, hela tiden, fortfarande, så bra.
var knappt trött, och jag hade en lång smskonversation, heter det så ? .. aja, jag säger så

nu ska ja hitta skjuts hem, för hon ska iväg till stan med madde. men nästa vecka, till helgen. då kommer jag, måste hitta skolavslutningskläder. och skor, ihoo . 

nu ska jag fixa mig. och gå vidare till bussen.
hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0